donderdag 3 maart 2011

De Werkplaats

Enkele jaren geleden hebben we onze keuken opgeknapt, misschien een beetje saai, maar wel praktisch. Erg blij was ik met het Smeg 90cm fornuis voorzien van twee ovens, de kleine komt lekker snel op temperatuur. En ik kwam erachter dat vijf pitten veel praktischer is als zes bij dit formaat, zo heb je veel meer ruimte.
Bovendien zijn de randen rondom het fornuis vrij smal, zo houd ik veel meer 'werkruimte' over en verlies ik minder aan de vormgeving, bij andere merken heb ik gezien dat men op deze manier kostbare centimeters weggooit!
Het is mijn eerste nieuwe fornuis, ik onderhoud 'm met liefde en maak de boel eens per week schoon, vandaar dat ie nog als nieuw oogt. In 2007 heb ik er 999 euri voor betaald


Verder ben ik blij met de ruime werkbladen en ja natuurlijk staan ze altijd te vol, maar ook dat went!
Buiten in de tuin heb ik ook nog een "tripatte" gaspit en een (pizza)oventje met steen, maar daarover een andere keer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten